به هوادران اسماعیل یکا

به هوادران اسماعیل یکا

به هوادران اسماعیل یکا

به هوادران اسماعیل یکا

ترجمه آهنگ Sensiz Yasamak

ترجمه آهنگ Sensiz Yasamak

Sensiz yaşamak


Ben Seni Hala Unutamadım Ki

من تو رو هنوز فراموشت نکردم که

Bir Hayalim Vardı Yaşayamadım Ki

یه خیالی داشتم که نتوستم تجربش کنم

Ben Seni Hala Unutamadım Ki

من تو رو هنوزم فراموشت نکردم که

Bir Hayalim Vardı Yaşayamadım Ki

یه خیالی داشتم که نتوستم تجربش کنم

Benim Gibi Çekersin Günün Birinde

تو هم مثل من که دارم از دستت میکشم یه روزی خواهی کشید

Günün Birinde, Günün Birinde

توی یه روزی ، یه روزی

Hani Bir Duaydım Senin Dilinde

کو ؟ دعایی بر زبان تو بودم ؟


Senin Dilinde, Senin Dilinde

بر زبان تو !

Bana Ne Yaptın söyle Yaptın

با من چیکار کردی ، بگو با من چیکار کردی

Sensiz Yaşamak Öldürür Beni

بی تو زندگی کردن منو میکشه

Hani Seviyordun Neden Ağlattın

کو دوستم داشتی؟ چرا منو گریوندی

Sende Bir Gün Yar Çekersin boyle

تو هم یه روزی اینطوری خواهی کشید

İşte O Zaman Beni Ararsın

اون موقع هست که میای دنبالم میگردی !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد