به هوادران اسماعیل یکا

به هوادران اسماعیل یکا

به هوادران اسماعیل یکا

به هوادران اسماعیل یکا

Ismail YK – Metropol

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای Ismail Yk به نام Metropol ... 

 

                            دانلود آلبوم جدید Ismail Yk به نام Metropol 

    

ادامه مطلب ...

ترجمه آهنگ O Dudaklar benim olmali اسماعیل یکا

ترجمه آهنگ O Dudaklar benim olmali اسماعیل یکا

Sanki Kafes Her Bir Yanım Zincirleri Kırmam Lazım

گویا هر طرفم قفس هست ،زنجیر ها رو باید پاره کنم

Heyecanlıyım Meraklıyım Kim Bu Güzel Amman Sormalıyım

هیجان دارم ،کنجکاوم ،این خوشکله کیه ، باید ازش بپرسم

O Gözleri Henüz Beni Görmediki Amman Keşfetmedi

اون چشماش هنوز منو ندیده

منو هنوز کشف نکرده

Kendimi Anlatamam Beni Görmesi Lazım

خودمو توصیف نمی کنم ، باید منو ببینه

Gözlerimin içine Bakıpta Yaşaması Lazım

تو چشام نگاه کنه تا تجربه کنه

Bu Gün Damsızım Zaten Yalnızım

امروز کسی کنارم نیست ،اساسا تنها هستم

Ama Bu Güzel Sanki Benim Alın Yazım

اما این خوشکله گویا قسمت منه

Bana Bakacak Mı Bana Gülecek Mi

به من نگاه خواهد کرد ؟ به من خواهد خندید ؟

Göz Kırpıpta Pas Verecek Mi

با اشاره چشمش به من امید و جسارت خواهد داد ؟

ilk adımımı attım karşısına çıktım

اولین قدممو برداشتم ، در مقابلش قرا گرفتم

göz göze geldik haydee

چشم در چشم هم ، زود باش ....

O Dudaklar Benim Olmalı O Gözler Bana Bakmalı

اون لبها باید مال من بشن ، اون چشمها باید منو نگاه کنن

Öpüşünce Yapış Yapış Hatta iz Bırakmalı

وقتی داریم همدیگه رو آب دار میبوسیم باید جای بوسه بمونه

Ne Olacak Benim Halim Böyle

این حال من چه خواهد شد ؟!

Yanında kitlendim Durdum Öyle

کنارش قفل شدم وایسادم

iki Lak Lak Edemedim iki Kere Üç Altı Diyemedim

نشد که مدام حرف بزنیم ،از وضع موجود هم کم حرفیدم

Kendime Güvenim Yok Yok Cesaretim Yok Yok

اعتماد به نفسم ندارم ، جسارت ندارم

Yüreğimi Aldı Söyleyecek Yürek Yok

دلم رو ازم گرفت ، الان دل (جسارت) ندارم تا بهش بگم

Bir Anda Tutuştum Titredim Uyuştum

تو یه لحظه شعله ور شدم (سرخ شدم) لرزیدم و بی حس شدم

İlk Defa Böyle Oldum Yanıyorum

برای اولین بار اینطوری شدم ، دارم میسوزم

Korkularıma Yenilmem Onu Alır Kaçar Giderim

به ترس هایم مغلوب نمیشم ،اونو برمیدارم فرار میکنم

Gerisi Allah Kerim

بقیه شو دیگه خدا کریمه

O Dudaklar Benim Olmalı O Gözler Bana Bakmalı

اون لبها باید مال من بشن ، اون چشمها باید منو نگاه کنن

Öpüşünce Yapış Yapış Hatta iz Bırakmalı

وقتی داریم آب دار میبوسیم باید جای بوسه بمونه

ترجمه آهنگ Agliyorsam kime ne اسماعیل یکا

ترجمه آهنگ Agliyorsam kime ne اسماعیل یکا

Artık Beni Yalnız Bırakın

منو دیگه تنهام بزارید

Kendimde Değilim Ne Olur Anlayın

تو خودم نیستم ، چی میشه حالمو بفهمید

Bir Yalan Sevgiyle Ömrümü Aldın

با عشقی دروغین عمرمو ازم گرفتی

Acı Sözleriyle Canımı Yaktın

با حرفای تلخ جونمو سوزوندی

Artık Beni Yalnız Bırakın

دیگه منو تنهام بزارید

Ne Olur Beni Bana Bırakın

چی میشه منو به حال خودم رها کنید

Hep Acı Çekermiş Benim Gibi Sevenler

عاشقایی مثل من

همش باید درد بکشن

Yerden Yere Vurulan Söyleyin Ben Değilmiyim

اونی که زمین میخوره بگید مگه من نیستم

Ağlıyorsam Kime Ne, Yıkıldıysam Size Ne

اگه دارم گریه میکنم به کسی چه مربوط ، اگه ویران شدم به شما چه

Yerden Yere Vurulan Ben Deli Gibi Seviyordum

منم که دارم به زمین میخورم

دیوانه وار دوست میداشتمش

Bu Canımı Veriyordum Şimdi ise Unutulan Ben

این جونمو میدادم ولی الان اونی که فراموش شده منم !

Ağlıyorsam Kime Ne, içiyorsam Size Ne

اگه دارم گریه میکنم به کسی چه مربوط ،

اگه دارم مینوشم (الکل) به شما چه

Yerden Yere Vurulan Ben Deli Gibi Seviyordum

منم که دارم به زمین میخورم

دیوانه وار دوست میداشتمش

Bu Canımı Veriyordum Şimdi ise Unutulan Ben

این جونمو میدادم ولی الان اونی که فراموش شده منم

ترجمه آهنگ Atesli geceler اسماعیل یکا

ترجمه آهنگ Atesli geceler اسماعیل یکا


Atesli geceler

Yeah Yeah Ok

آره آره خیلی خب

party Time

وقت پارتیه

beat'i vur dj ritmi ver sesi aç

دی جی بیت (آهنگ خالی رپ) رو بزن بیاد ریتم آهنگ رو بده

صدا رو باز کن

kopalım deli gibi uçuyoruz geri kaç

از جایمون جدا شیم مثل دیونه ها میپریم بالا ، بدو عقب تو

bu gece bizim partiye hoş geldiniz

با ما به این پاتی خوش آمدید

antalya,hawai ya da los angeles

از آنتالیا ، هاوایی یا از لس آنجلس

hava sıcak kafa kıyak

هوا گرمه ، ذهن ها خوب و خوشه (مست کردیم)

mikroyu ver gerisini bana bırak

میکروفن رو بده ، بقیش رو بسپار به من

Yk sahnede kendini bana bağla

یکا ، تو صحنه هست ، خودتو به من ملحق کن

hep beraber eller havaya

همه با هم دستا بالا

Düşünüyorum Seni Sende Buldum Kendimi

تو فکر تو ام خودمو با تو پیدا کردم

Sürükleniyorum Rüzgarda Tut Ellerimi

با نسیم عشقت تو ، دارم رو زمین کشیده میشم

دستامو بگیر

Kaptı Beni Gözlerin Kaybolurum Seninle

چشمات منو قاپید ،همرا تو ناپدید میشم

Doldur içeyim Seni Sarhoş Olayım Sevginle

خودتو(عشقتو) پر کن تا بنوشم تا با محبتت مست شم

Gülünce Sankli Koptu Kıyamet

وقتی میخندی انگار داره قیامت میشه

Öyle Kibar Of Ne Bu Nezaket

خیلی با تربیت و نجیب هستش ،این چه نزاکت و ادبیه

İçime Bir ışık Doğdu Sanki

مثله اینکه درونم نوری طلوع کرد

Başıma Gelen En Güzel Felaket

این زیباترین فلاکتی هست که سرم اومد

Bizimle Bu Gün Doya Doya

امروز با ما یه دل سیر

Dans Etmeni istiyorum

میخوام که برقصی

come on

زود باش

Haydi Eller Havaya

دستا بالا

Nabzımız Çıksın Yüz Altmışlara

نبضمون

160

تا بزنه

come on

زود باش

Haydi Herkez Buraya

همه بیان اینجا

Ateşli Gecelerden Kaçma

از شبهای آتشین

(آتش عشق و....)

فرار مکن

söyle benle ula didari

همراه با من بگو

ula didari

kasma sen kafana gore takıl

خودتو زیر فشار نذار ، راحت باش

gerisi boş kederi boşver bize katıl

بقیه اش تو خالیه ،غم و غصه و بیخیال شو

بیا به ما ملحق شو

harkete geç piste gel ve dans et

را بیوفت بیا تو پیست برقص

bu gece güzel olmak için bir şans ver

برای زیبا شدن این شب یه شانس بده

kim burda bak oturma kalk

ببین کی اینجاست ؛ نشین پاشو

bu akşam her şey yolunda bak

امشب همه چی رو به راهه !

söyle benle ula didari

همراه با من بگو

ula didari

Düşünüyorum Seni Sende Buldum Kendimi

تو فکر تو ام خودتو با تو پیدا کردم

Sürükleniyorum Rüzgarda Tut Ellerimi

با نسیم عشقت تو ، دارم رو زمین کشیده میشم

دستامو بگیر

Kaptı Beni Gözlerin Kaybolurum Seninle

چشمات منو قاپید ،همرا تو ناپدید میشم

Doldur içeyim Seni Sarhoş Olayım Sevginle

پر کن تا بنوشم تا با محبتت مست شم

دانلود ویدئوهای اسماعیل یکا در کانال A Haber

دانلود ویدئو Aramani bekledim اسماعیل یکا

در کانال A Haber


برنامه

uykusuz her gece


با سپاش فراوان از افسانه یکا


لینک ها تصحیح گردید


حجم : 202 مگابایت


کیفیت : MPEG-2
TV Ts

دانلود از سرور devhost


دانلود



******************

Atesli Geceler


دانلود از سرور dev-host


دانلود

*********************************

Sakin




دانلود از سرور dev host


دانلود

****************************************

Piyano زدن اسماعیل یکا






دانلود از سرور dev host


دانلود


*******************************

Ben Senin Ananin



دانلود از سرور dev host



دانلود