به هوادران اسماعیل یکا

به هوادران اسماعیل یکا

به هوادران اسماعیل یکا

به هوادران اسماعیل یکا

ترجمه آهنگ O Dudaklar benim olmali اسماعیل یکا

ترجمه آهنگ O Dudaklar benim olmali اسماعیل یکا

Sanki Kafes Her Bir Yanım Zincirleri Kırmam Lazım

گویا هر طرفم قفس هست ،زنجیر ها رو باید پاره کنم

Heyecanlıyım Meraklıyım Kim Bu Güzel Amman Sormalıyım

هیجان دارم ،کنجکاوم ،این خوشکله کیه ، باید ازش بپرسم

O Gözleri Henüz Beni Görmediki Amman Keşfetmedi

اون چشماش هنوز منو ندیده

منو هنوز کشف نکرده

Kendimi Anlatamam Beni Görmesi Lazım

خودمو توصیف نمی کنم ، باید منو ببینه

Gözlerimin içine Bakıpta Yaşaması Lazım

تو چشام نگاه کنه تا تجربه کنه

Bu Gün Damsızım Zaten Yalnızım

امروز کسی کنارم نیست ،اساسا تنها هستم

Ama Bu Güzel Sanki Benim Alın Yazım

اما این خوشکله گویا قسمت منه

Bana Bakacak Mı Bana Gülecek Mi

به من نگاه خواهد کرد ؟ به من خواهد خندید ؟

Göz Kırpıpta Pas Verecek Mi

با اشاره چشمش به من امید و جسارت خواهد داد ؟

ilk adımımı attım karşısına çıktım

اولین قدممو برداشتم ، در مقابلش قرا گرفتم

göz göze geldik haydee

چشم در چشم هم ، زود باش ....

O Dudaklar Benim Olmalı O Gözler Bana Bakmalı

اون لبها باید مال من بشن ، اون چشمها باید منو نگاه کنن

Öpüşünce Yapış Yapış Hatta iz Bırakmalı

وقتی داریم همدیگه رو آب دار میبوسیم باید جای بوسه بمونه

Ne Olacak Benim Halim Böyle

این حال من چه خواهد شد ؟!

Yanında kitlendim Durdum Öyle

کنارش قفل شدم وایسادم

iki Lak Lak Edemedim iki Kere Üç Altı Diyemedim

نشد که مدام حرف بزنیم ،از وضع موجود هم کم حرفیدم

Kendime Güvenim Yok Yok Cesaretim Yok Yok

اعتماد به نفسم ندارم ، جسارت ندارم

Yüreğimi Aldı Söyleyecek Yürek Yok

دلم رو ازم گرفت ، الان دل (جسارت) ندارم تا بهش بگم

Bir Anda Tutuştum Titredim Uyuştum

تو یه لحظه شعله ور شدم (سرخ شدم) لرزیدم و بی حس شدم

İlk Defa Böyle Oldum Yanıyorum

برای اولین بار اینطوری شدم ، دارم میسوزم

Korkularıma Yenilmem Onu Alır Kaçar Giderim

به ترس هایم مغلوب نمیشم ،اونو برمیدارم فرار میکنم

Gerisi Allah Kerim

بقیه شو دیگه خدا کریمه

O Dudaklar Benim Olmalı O Gözler Bana Bakmalı

اون لبها باید مال من بشن ، اون چشمها باید منو نگاه کنن

Öpüşünce Yapış Yapış Hatta iz Bırakmalı

وقتی داریم آب دار میبوسیم باید جای بوسه بمونه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد